Internet se paise kaise kamaye انٹرنیٹ سے پیسے کیسے کمائیں

Internet se paise kaise kamaye انٹرنیٹ سے پیسے کیسے کمائیں
Internet se paise kaise kamaye
Internet se paise kaise kamaye انٹرنیٹ سے پیسے کیسے کمائیں
Humare mulk mein berozgari barhti ja rahi hai, jobs kam ho rahi hain, government job milna to aik mushkil kam hai. aise halat mein ya to awam hakomat ko ilzam dy sakti hai ya phir apna koi chota mota kam start kar sakty hain.

Online jobs in Pakistan for students without investment Urdu

Business karne k leay ap ko investment ki zarorat hoti hai, ab business karne k leay har bandy k pass investment nahi hoti, aise halat mein aik or option bhi hai or wo hai online paise kamana, Pakistan, India, Bangladesh jaise mumalik mein bahot se log online earning k zarye mahana lakhon rupaye kama rahye hain.
Internet, social media par aksar aise sawal pochy jaty hain…

Internet se paise kaise kamaye?
online earning kaise kare?
Online earning k kitne tariqy hain?
Ye  blog post un logon k leay hai jin k demagh mein ye sawal mojood hain main pori koshish karun ga ap ko in sawalon ka jawab mil jaye.
Pehli bat to ye hai internet se paise kamana  itna asan bhi nahi jitna kuch log samjhty hain online earning field mein any wala har naya banda ye samjhta hai bus hum ne computer screen k agy beth jana hai or mouse click karty jana hai or humen dollar milna start ho jayen gy,  logon ki isi soch ki wajah se har sal mukhtalif companies logon k lakhon rupay le kar bhag jati hain.


Youtubers online piase kaise kamaye


Internet par kam karna aisy he hai jaise koi banda roz subha uth kar office kam karne jata hai, job k start mein ap ko kam paise milty hain kam zyada karna parta hai, isi tarhan internet par starting mein ap ko kam zyada karna parta hai or paise kam milty hain, jaise jaise ap apne kam mein expert hoty jaty hain ap ki income bhi barhna shuru ho jati hai.
Ab bat karty hain Internet se paise kamaye k kon kon se tariqy hain.

Youtube
Agar ap k pass koi skill hai, ya ap kisi topic par acha bol sakty hain to ap youtube chanel bana sakty hain. Youtube channel muhtalif topic par bnaya ja sakta hai, lekin ap os topic par kam Karen jis mein expert hain. Youtube chanel par ap ne video bana kar upload karni hai, shoroat mein bahot se logon ko samajh nahi ati k wo kis topic par video bnaye wo log har kisam ki video bana kar apne chanel par upload kar dety hain, aik video mein agar graphic designing sikha rahe hain to dosre mein video editing, or tesri video mein kuch or bta rahe hoty hain. Koshish Karen kisi aik topic par video bnaye, video quality or content acha hona chaye. Aik dafa ap ka channel kamyab ho gya os par views ana shuru ho gaye to ap adsense k zarye os ko monetize kar payen gy, os k ilawa affiliate products sell kar bhi paise kama sakty hain.
New youtubers ko starting par audience bnanye or channel par traffic lany par dehan dena chaye jub ap k channel par log ana shuru ho jayen gy to ap ko achi income ho gi.


Blogging
Blogging online paise kamany ka aik purana or mashoor tariqa hai jis k zarye log lakhon rupy kama rahy hain, blogging k leay 2 plateform mashoor hain blogger or word press. Word press par blog bnany k leay ap ko hosting ki zarorat hoti hai or aik domain ki, agar ap blogger par blog bnaty hain to is k leay ap ko domain or hosting ki  zarorat nahi hoti, lekin agar ap ko achi domain lena chahen to le kar blog k sath link kar sakty hain. Blog par content likhne k bad ap apne blog ko ad networks k zarye monetize kar sakty hain. Sub se acha or kamyab ad net work google adsense hai. blog se ad network k sath affiliate marketing se bhi paisa kamaya ja sakta hai.
Agar ap ka blog English mein hai to ap os se achi income kar sakty hain. urdu blog se honye wali kamai bahot kam hoti hai.
Blogging k zarye paise kamny walon ko mera mashwara hai starting mein blog traffic par dehan dein juba ap k blog par achi traffic ana shuru ho gai to ap ko achi earning ho gi.
Freelancing
Pakistan mein bahot se log freelancing se online earning kar rahe hain, ye online erning ka aik acha tariqa hai. agar ap graphic designer hain, content writer hain, web development ka kam janty hain to ap freelancing  se online paise kama sakty hain. In kamon k ilawa bhi or bahot see skills hain jin ki madad se ap freelancing ki field mein paisa kama sakty hain.
Freelancing ki shorat mein mukhtalif freelancing website par apna account bnaye, apna seller account professional ki tarhan ka bnyaen jis mein ap k kam ki mukamal detail mojood ho. Aj kal in websites par bahot muqabla hai professional bandy ko he kam milta hai.
Freelancing websites par mukhtalif qisam k projects publish hoty rehty hain , un par apply Karen or kam ko achy tariqy se kar k deliver Karen, wo banda jis ne ap ko project dia ho ga wo kam ko check kare ga agar koi changing karni hui to wo ap se karwaye ga, os k bad wo ap k kam ko approve kar le ga, os k bad freelancing website apna comession katny k bad ap k paise ap k account mein bhj dy gi.pakistan mein rehny wale apne paise payoneer or skrill account k zarye mangwa sakty hain.
Agar ap in freelancing sites k sath kam nahi karna chahty to social media k zarye bhi kam le sakty hain es kam k leay thori mehnat ki zarorat hai. freelancing mein ap ko apne ap ko aik brand ki tarhan paish karna hota hai.






Post a Comment

0 Comments